לפניות והצעות מחיר - צרו איתנו קשר:
לפניות והצעות מחיר - צרו איתנו קשר:

מערכות כיבוי אש בחיפה

חברת חגי אביתר – מהמובילים בארץ בהתקנת מערכות כיבוי אש
לצערינו היום עם ההתחממות הגלובלית כמות השריפות בארץ עולה מידי שנה. וכאשר מדובר בבטיחות בנושא שריפות, אין ספק שכדאי שמערכות הכיבוי תהיינה איכותיות ואמינות!
אנו בחגי אביתר חיים את נושא הבטיחות כבר שנים!
אנו מספקים שירות מקצועי לכל הצרכים ולמגוון גדול מאד של לקוחות בכל חלקי הארץ. אם זה לקוחות פרטיים אשר צריכים לשמור על הבית שלהם או בתי עסק שונים בעלי צורך בהכוונה נכונה וידע מעמיק בכדי שהעסק שלהם והעובדים תמיד יהיו בטוחים. אנו פועלים ועובדים עם מערכות כיבוי בעלות תקן בטיחות מחמיר כך שאיכות המוצרים תמיד תהיה מהגבוהות ביותר בשוק.

מערכות מיגון אש בחיפה

ספרינקלרים

תכנון, התקנה ותחזוקת מערכות ספרינקלרים בחיפה: מערכת רטובה, מערכת יבשה, מערכת עם פעולה מקדימה, מערכת עם פעולה מקדימה כפולה ומערכת הצפה.

גלאי עשן ואש

תחזוקה של מערכות גלאי עשן ואש קיימות, תכנון והתקנה של מערכות לגילוי עשן ואש בחיפה: גלאי עשן פוטואלקטרי, גלאים משולבים, גלאי חום, גלאי קרן, גלאי גז וגלאי עשן לתעלות מיזוג אוויר.

ציוד כיבוי אש בחיפה

מכירה, התקנה ותחזוקה של ציוד כיבוי אש בחיפה והסביבה: ארונות כיבוי, מטפים, זרנוקים, מזנקים, גלגלונים ותותחי מים וקצף לכיבוי אש.

בדיקת לחץ מים

בדיקת לחץ מים וספיקת מים בחיפה: בדיקת מגופים מונעי זרימה חוזרת, מדי מים, מסננים ומדידת אופיין מים ממערכת המים הציבורית בחיפה והסביבה.

מטפים

מכירה, אספקה, התקנה ותחזוקה של מטפי כיבוי אש מכל הסוגים לתושבי חיפה והסביבה: מטפי אסקה, מטפי גז, מטפי קצף ומטפי מים.

בטיחות אש

בדיקת בטיחות אש, פיקוח ותחזוקה של מתקני חשמל, התקנת מערכות ספרינקלרים, חדרי משאבות, מאגרי מים ומגופים למניעת זרימה חוזרת ללקוחות פרטיים ועסקיים בחיפה והסביבה.

בדיקת אופיין רשת מים

בקרה, בדיקה ותחזוקה של אופיין רשת המים במבנים קיימים וחדשים בחיפה: בדיקת לחץ מים סטאטי, בדיקת לחץ מים דינאמי, בדיקת ספיקת מים, בקרת מדדי לחץ ותקינות ספיקת מים.

תוכנית בטיחות אש

ייעוץ, תכנון והכנה של תוכנית בטיחות אש בהתאם להוראות והתקנות של הרשות הארצית לכבאות והצלה. תכנון מקיף של מערכות בטיחות לבניינים חדשים ומבנים קיימים המשמשים למסחר, תעשייה ומגורים בחיפה למטרת הסדרת אישורי כבאות.

צור קשר עכשיו

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם