לפניות והצעות מחיר - צרו איתנו קשר:
לפניות והצעות מחיר - צרו איתנו קשר:

ספרינקלרים בבאקה אל גרבייה

חברת "חגי אביתר – מערכות מיגון אש" מספקת שירות של מכירה, התקנה ותחזוקת כל סוגי ספרינקלרים בבאקה אל גרבייה והסביבה הכוללים מערכת מתזים יבשה, מערכת מתזים רטובה, מערכת עם הפעלה מקדימה, מערכת עם הפעלה כפולה ומערכת הצפה. החברה מעניקה שירות מקצועי, אמין ואיכותי בבאקה אל גרבייה לבעלי עסקים ולקוחות פרטיים בהתאם לאישור של מכון התקנים הישראלי.

מערכות ספרינקלרים בבאקה אל גרבייה

התקנת ספרינקלרים בבאקה אל גרבייה

חברתנו מבצעת התקנה, תכנון ותחזוקה של מערכות ספרינקלרים ללקוחות פרטיים ועסקיים בבאקה אל גרבייה והסביבה.

בין לקוחותינו המרוצים:

העבודה המבוצעת כיום בחברות אלו כוללת הכנת תיק שטח ותיקי בטיחות, ייעוץ ומתן פתרונות לבעיות לחצי מים, בדיקות אופיין רשת, תכנון והקמת מערכות כיבוי אש בבניינים, התקנה של מערכות ספרינקלרים מתקדמות, עמדות כיבוי אש, גמל מים, התקנת משאבות לכיבוי אש והתקנה של משאבות להגברת לחץ מים.

מערכת ספרינקלרים רטובה

תכנון, התקנה ותחזוקה של מערכת ספרינקלרים רטובה ללקוחות עסקיים ופרטיים בבאקה אל גרבייה המותאמת בקלות למערכת המים והניקוז הקיימים במבנה קיים או הקמה חדשה של מערכת מתזים רטובה במבנים חדשים לצורך קבלת אישור רישיון מרשויות הכבאות.

מערכת ספרינקלרים יבשה

התקנה של מערכת ספרינקלרים יבשה אל מקור מים, התקנה של מדחס אוויר וברז אל חוזר, תכנון, הקמה ותחזוקה שוטפת של מערכת מתזים יבשה ללקוחות פרטיים ועסקיים ברחבי באקה אל גרבייה.

מערכת הצפה

התקנה של מערכת יבשה עם ספרינקלרים הפועלים עם נחירי פיזור, גלאי עשן וחיבור למערכת המים. תכנון, הקמה ותחזוקה של מערכת הצפה לחברות, עסקים וארגונים בכל רחבי באקה אל גרבייה ואום אל-פאחם.

מערכת ספרינקלרים עם פעולה מקדימה

תכנון, הקמה, התקנה ותחזוקה של מערכת ספרינקלרים עם פעולה מקדימה אחת או מערכת עם פעולה מקדימה כפולה בבאקה אל גרבייה והסביבה. תחזוקה למערכת מתזים הפועלת בתיאום עם מערך האזעקות וגלאי העשן במבנים עסקיים ופרטיים ברחבי באקה אל גרבייה ובאישור מכון התקנים הישראלי.

צור קשר עכשיו

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם