לפניות והצעות מחיר - צרו איתנו קשר:
לפניות והצעות מחיר - צרו איתנו קשר:

אין מספיק מים למערכת כיבוי האש?

מערכת כיבוי אשלאחרונה פנו אלינו מס' תאגידי מים בארץ לעזרה בייעוץ לגבי בדיקות אופיין רשת המים על מנת לאתר כשלים במערך המים העירוני –  אשר אינו מספק את כמויות המים הנדרשות למערכות כיבוי האש.

פניות אלו זו נוצרו בעקבות תביעה משפטית שהוגשה נגד תאגיד המים ע"י אחד מבעלי העסקים ביישוב המקומי בשל העובדה שהרשת העירונית לא סיפקה את כמות המים הנדרשת למערכת המתזים ולברזי השריפה ועל כן אולץ בעל העסק ע"י רשות הכיבוי להוסיף מערכות כיבוי אש נוספות בכדי לתת פתרון לחוסר המים ולקבלת רשיון עסק.

בדקו בשנית

לאחר בדיקות שלנו תוך התחקות אחר מערכת המים העירונית ופריסתה באזור ותוך כדי סיור של מס' שעות בשטח נמצא הפתרון, במקרה זה נמצא ברז שנשאר סגור ולאחר שנפתח נמצא שבעצם קיימת כמות מים מספקת עבור אותו לקוח ועבור לקוחות אחרים באותו יישוב.

ממקרה זה ניתן ללמוד שכאשר תאגיד המים "נלחץ עם גבו אל הקיר" כמו במקרה ספציפי זה, המאמץ מבחינתו למצוא כמות מספקת של מים גדל ובמקרים מסוימים גם ניתן למצוא את הבעיות ולפתור את בעיות המים הכל-כך שכיחות במדינתנו ובכך לחסוך עלויות רבות של התקנת משאבות להגברת לחץ.

חשוב לציין שלא בכל מקרה ניתן לפתור את הבעייה ובמקומות רבים כמות המים שמספקת הרשת העירונית אכן אינה מספיקה למערכות הכיבוי השונות.

במקרים אלו נדרשים בעלי העסקים להתקין משאבות שעלותן מאוד גבוהה ובמקרים רבים אין אפשרות בידי העסקים לממן את העלות הגבוהה של התקנת המשאבות.

במידה וישנן שאלות / הבהרות נוספות בנושא זה נשמח לענות ולהסביר.

צור קשר עכשיו

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם