לפניות והצעות מחיר - צרו איתנו קשר:
לפניות והצעות מחיר - צרו איתנו קשר:

סוגי גלאי עשן

מכירה, התקנה ותחזוקת כל סוגי גלאי העשן במערכות כיבוי אש

גלאי עשן – התקנת גלאי עשן | סוגי גלאי עשן | גלאי עשן פוטואלקטרי | גלאי חום | גלאי גז

אילו סוגי גלאים כדאי להתקין

כדי לענות על שאלה זו יש להבין את השימוש והתכולה של אזור מסוים. לדוגמה, גלאי עשן הפועלים על יינון מהירים יותר בגילוי שריפות מהירות, כמו אלה המתרחשות בדרך כלל באזורי אחסון כימיקלים, ואינם יעילים באותה המידה בגילוי שריפות המתפתחות באיטיות יחסית, כמו אלה המתרחשות בדרך כלל ברוב המשרדים.

חיישנים מזהים את יינון השריפות המתאפיינות בחלקיקי בעירה בגודל 0.01-0.3 מיקרון באופן כמעט מיידי. עם זאת, חיישני יינון הם בעלי יכולות מוגבלות יותר ופועלים לאט יותר כאשר הם ממוקמים בגובה רב או בסמוך למקורות לחות, כמו מטבחים או חדרי מקלחת.

גלאי עשן אופטיים

גלאי עשןגלאי עשן אופטיים, לעומת זאת, מגיבים במהירות לשריפות המתאפיינות בחלקיקי בעירה בגודל 0.3-10.0 מיקרון. סוג זה של גלאי יזהה באופן מיידי עשן לבן נראה לעין, אך יהיה איטי יותר בתגובתו לעשן שחור הנוצר על ידי שריפת פלסטיק או גומי.

גלאי המגיב לקריטריונים רבים

פתרון נפוץ הנועד לזהות את שני סוגי הגירויים במהירות הוא התקנת גלאי המגיב לקריטריונים רבים, והמנטר את גילוי החלקיקים ביחד עם קלט חיישן תרמי. כששני האותות פועלים יחדיו, הם מצליבים את הנתונים באמצעות לוח עיבוד המשתמש באלגוריתמים ומנטר אזעקות שווא, תוך שהוא מקצר את זמן התגובה לשריפות אמיתיות.

על ידי ניטור אותות הערכים הנוכחיים של כל חיישן, כמו גם המגמות שלהם, כגון חום עולה או יורד באות הפוטואלקטרי, גלאים מרובי קריטריונים לומדים למעשה את הסביבה, דבר המסייע באופן מוצלח יותר להימנע מהמטרד של אזעקות-שווא ולשמור על רגישות מוגברת.

צור קשר עכשיו

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם