לפניות והצעות מחיר - צרו איתנו קשר:
לפניות והצעות מחיר - צרו איתנו קשר:

ספרינקלרים בזכרון יעקב

חברת "חגי אביתר – מערכות מיגון אש" מספקת שירות של מכירה, התקנה ותחזוקת כל סוגי ספרינקלרים בזכרון יעקב והסביבה הכוללים מערכת מתזים יבשה, מערכת מתזים רטובה, מערכת עם הפעלה מקדימה, מערכת עם הפעלה כפולה ומערכת הצפה. החברה מעניקה שירות מקצועי, אמין ואיכותי בזכרון יעקב לבעלי עסקים ולקוחות פרטיים בהתאם לאישור של מכון התקנים הישראלי.

מערכות ספרינקלרים בזכרון יעקב

התקנת ספרינקלרים בזכרון יעקב

חברתנו מבצעת התקנה, תכנון ותחזוקה של מערכות ספרינקלרים ללקוחות פרטיים ועסקיים בזכרון יעקב והסביבה. בין לקוחותינו המרוצים בזכרון יעקב ניתן למצוא את חברת "מצוקי השמורה בע"מ" אשר העבודה בה כללה:

מערכת ספרינקלרים רטובה

תכנון, התקנה ותחזוקה של מערכת ספרינקלרים רטובה ללקוחות עסקיים ופרטיים בזכרון יעקב המותאמת בקלות למערכת המים והניקוז הקיימים במבנה קיים או הקמה חדשה של מערכת מתזים רטובה במבנים חדשים לצורך קבלת אישור רישיון מרשויות הכבאות.

מערכת הצפה

התקנה של מערכת יבשה עם ספרינקלרים הפועלים עם נחירי פיזור, גלאי עשן וחיבור למערכת המים. תכנון, הקמה ותחזוקה של מערכת הצפה לחברות, עסקים וארגונים בזכרון יעקב ויישובי הסביבה.

מערכת ספרינקלרים יבשה

התקנה של מערכת ספרינקלרים יבשה אל מקור מים, התקנה של מדחס אוויר וברז אל חוזר, תכנון, הקמה ותחזוקה שוטפת של מערכת מתזים יבשה ללקוחות פרטיים ועסקיים בזכרון יעקב.

מערכת ספרינקלרים עם פעולה מקדימה

תכנון, הקמה, התקנה ותחזוקה של מערכת ספרינקלרים עם פעולה מקדימה אחת או מערכת עם פעולה מקדימה כפולה בזכרון יעקב והסביבה. תחזוקה למערכת מתזים הפועלת בתיאום עם מערך האזעקות וגלאי העשן במבנים עסקיים ופרטיים ברחבי זכרון יעקב ובאישור מכון התקנים הישראלי.

צור קשר עכשיו

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם