לפניות והצעות מחיר - צרו איתנו קשר:
לפניות והצעות מחיר - צרו איתנו קשר:

גלאי עשן פוטואלקטרי

מכירה, התקנה ותחזוקת גלאי עשן פוטואלקטריים במערכות כיבוי אש

מערכות גילוי עשן אופטיות מתריעות על שריפות מקומיות שמעלות עשן מהר יותר מסוגים אחרים של אזעקות. ממחקרים שונים עולה כי אזעקות באמצעות גלאי עשן פוטואלקטרי מספקות את הזיהוי הטוב ביותר לטווח רחב של שריפות, ומתריעות על השריפה בזמן סביר שמאפשר לדיירים להימלט מהשריפה.

גלאי עשן פוטואלקטרייכולות גילוי עשן גבוהות

לגלאי עשן פוטואלקטריים יש פחות מקרים של אזעקת שווא הגורמות למטרד, ום הם לא מכילים חומר רדיואקטיבי. גלאי עשן אלו מומלצים בשל יכולות גילוי העשן הגבוהות שלהם, עבור שני סוגי השריפות – שריפות בוערות ושריפות עשנות.

כיצד נבחין בגלאי עשן פוטואלקטרי

לפעמים, כשאתם נכנסים לחנות, אור קטן כבה כשאתם עוברים את הסף. אם מסתכלים, ניתן להבחין שמדובר בגלאי עשן פוטואלקטרי, שעושה שימוש בקרן אור. בצדה האחת של הדלת יש עדשה המקרינה אור לבן בעוצמה נמוכה, ובצדה השני יש חיישן אור. כשהאור נחסם, הפעמון מופעל. כך קורה כשכניסתכם לחנות חוסמת את קרן האור, וכך קורה אם יש בחנות מספיק עשן כדי לחסום אותה.

חזק בגילוי שריפות עשן

בפעולתו של גלאי עשן כזה יש שתי בעיות:

א. גודל גלאי העשן – הוא די גדול.

ב. הגלאי אינו רגיש.

כדי שגלאי עשן פוטואלקטרי יפעיל את האזעקה, נדרש עשן סמיך מאוד שחוסם לחלוטין את האור. גלאי עשן אופטיים משתמשים באור בצורה שונה. בתוך גלאי העשן יש חיישני אור, אבל הם ממוקמים זה לעומת זה ב-90 מעלות.

במצב רגיל, האור ממקור האור בצד שמאל יורה ישר ומחטיא את החיישן. כשנכנס עשן לחדר, לעומת זאת, פיזור חלקיקי העשן המשפיע על האור פוגע בחיישן, והגלאי מפעיל את האזעקה.

גלאי עשן פוטו-אלקטריים טובים יותר בחישת שריפות עשן, שנוצרות, לדוגמה, ממזרן בוער.

לקריאה על סוגים של גלאי העשן

צור קשר עכשיו

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם