לפניות והצעות מחיר - צרו איתנו קשר:
לפניות והצעות מחיר - צרו איתנו קשר:

ביקורת ותחזוקה ולמערכות כיבוי אש

חגי אביתר בע"מ מספקת שירותי ביקורת ותחזוקה בתחומים הבאים:

תקן 1928 – בדיקת מערכת ספרינקלרים – תקן זה מופק על ידי מכון התקנים. הדרישות אשר מפרטות במסמך זה מציגות  את כלל הדרישות הטכניות אשר מוצרים ושירותים נדרשים לעמוד בהם על מנת לשמור על איכותן.

ביקורת ותחזוקה  של מערכת גילוי וכיבוי אש לפי תקן ישראלי 1220 חלק 11 – מערכות גילוי וכיבוי אש מותקנות בבניינים ובמבנים שונים על מנת לאתר את התפרצות האש ולסייע  במניעת התפשטותה. בכך עוזרת המערכת  למנוע אבדן של חיי אדם ולמזער את הנזק לרכוש.

ביקורת ותחזוקה למערכות כריזה – חברת "חגי אביתר מערכות מיגון אש בע"מ" מציעה  שירותי התקנה ותחזוקה למערכות מתח נמוך הכוללים: תחזוקה והתקנה של מערכות כריזה ואינטרקום.

ביקורת ותחזוקה של מערכות לשחרור עשן – חברת חגי אביתר מערכות מיגון אש מבצעת ביקורת ותחזוקה של מערכות לשחרור עשן לפי דרישת התקן הישראלי 1001 של מכון התקנים.

ביקורת ותחזוקה של מטפים לכיבוי אש לפי תקן ישראלי 129 –  ביקורת תקופתית של מטפים לכיבוי אש עבור עסקים ארגונים וחברות לפי תקני N.F.P.A ובאישור מכון התקנים.

ביקורת ותחזוקה של עמדות כיבוי אש וציוד מיטלטל – ביקורת שנתית של עמדות כיבוי אש וציוד מיטלטל לפי תכנית בטיחות אש ועמידה בכל דרישות שירותי הכבאות בהתאם לדרישות של משרד המסחר והתעשייה.

ביקורת ותחזוקה של משאבות לכיבוי אש – כחלק ממערך הבטיחות הכללי  בישראל ולפי דרישות  שירותי הכבאות וההצלה הארציים מספקת חברת "חגי אביתר מערכות מיגון אש בע"מ" ביקורת ותחזוקה של משאבות לכיבוי אש.

ביקורת ותחזוקה של מערכות לכיבוי באבקה – ביצוע בדיקות תקופתיות של מערכות לכיבוי באבקה ומטפים. מערכות ומטפים אלו נחשבים לציוד כיבוי האש המומלץ והפופולרי ביותר לשימוש הביתי והתעשייתי.

ביקורת ותחזוקה של מז"ח – חברת "חגי אביתר מערכות מיגון אש בע"מ" מבצעת בדיקות מונע זרימה חוזרת (מז"ח) על מנת לוודא שמים מזוהמים מצנרת מערכת המתזים אינם חודרים אל מי השתייה.

צור קשר עכשיו

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם