לפניות והצעות מחיר - צרו איתנו קשר:
לפניות והצעות מחיר - צרו איתנו קשר:

תכנון מערכות כיבוי אש

תכנון, התקנה ואישור מכון התקנים של מערכות כיבוי אש

  • אפיון דרגת סיכון אש
  • מדידת ספיקה / לחץ לרשת המים העירוניתתכנון מפורט
  • מיקום המתזים
  • קביעת סוג המתזים

קביעת מאפייני המערכת ( מפרט טכני )

  • עריכת חישובים הידראוליים
  • אישור מכון התקנים הישראלי לתכנון
  • אישור שירותי הכבאות

חגי אביתר מתמחה בתכנון והתקנה של מערכות כיבוי אש.  שלחו הודעה בטופס, או התקשרו 04-9536104

השלב המכריע של תכנון מערכות כיבוי אש

תכנון מערכות כיבויאם עליכם  להתקין מערכות של גילוי או כיבוי אש בתוך המתחם שלכם – עליכם לעשות זאת במלוא הרצינות ובמלא האחריות – בעזרת חברה מקצועית המתמחה בהתקנה , באחזקה ובתכנון של מערכות כאלו.

התקנת מערכת גילוי וכיבוי אש זהו  צעד חשוב מאד, שיתרום רבות לבטיחות שלכם, ושל כל מי שיהיה במבנה שלכם. כידוע, עליכם חלה האחריות של תכנון מערכות כיבוי אש בהתאם לתקנים והנהלים של מכון התקנים ושירותי הכבאות בישראל. ברור שאתם צריכים עזרה מקצועית, של גורם שמומחה בתחום של תכנון מערכות כיבוי אש. במקרים רבים, חברות אשר מתקינות מערכות של כיבוי אש, גם מעניקות שירות של תכנון מערכות כיבוי אש בצורה המקצועית ביותר שתוכלו למצוא. אז איך החברות הללו מבצעות תכנון מערכות כיבוי אש בצורה מקצועית?

תכנון מערכות כיבוי אש -שלב אחר שלב

בשלב הראשון של תכנון מערכות כיבוי אש, החברה המקצועית תבוא ולמעשה תלמד את כל המאפיינים של המבנה שלכם – מה הגודל שלו, מה הגובה שלו, כמה חדרים יש בו, כמה אנשים הוא יכול לאכלס מקסימום, כמה אנשים הוא מאכלס בכל יום, באילו חומרים עשו שימוש כדי לבנות אותו, מאיזו שנה הוא קיים, ועוד רשימה ארוכה מאד של בדיקות. בסופו של דבר, הבדיקות הללו חשובות מאד עבור תכנון מערכות כיבוי אש, משום שהן קובעות את רמת הסיכון של המבנה. תכנון מערכות כיבוי אש עבור מבנה עם רמת סיכון נמוכה לשרפה, שונה לחלוטין מתכנון עבור מבנה עם סיכון גבוה לשרפה.

בשלב הבא של תכנון מערכות כיבוי אש, מתחילים למעשה לתכנן היכן יוקמו המערכות לגילוי וכיבוי אש – אלו נקראים גם ספרינקלרים. המיקום הוא קריטי מאד, משום שאף הוא מתבסס על חישוב של מידת הסיכון של חדרים שונים במבנה להתפשטות של שריפה. גם כאן – הסיכון בחדר אחד יכול להיות שונה לחלוטין מחדר אחר, וצריך לקחת בחשבון גם את כיוון ההתפשטות. לא רק המיקום של המערכות משפיע על תכנון מערכות כיבוי אש, אלא גם סוג המערכות עצמן. כאשר מבצעים תכנון מערכות כיבוי אש לוקחים בחשבון שחדרים שונים יצריכו מערכות שונות. יש מערכות המיועדות לחדרים קטנים, ויש כאלו המיועדות להיכלי ענק. יש מערכות המותאמות לחדר עם ציוד טכנולוגי יקר, ויש כאלה בעלות רגישות גבוהה מאד לכל אד עשן קטן שנכנס אליהן. בשלב האחרון של תכנון מערכות כיבוי אש, החברה אף תדאג שתקבלו אישרו ממכון התקנים ושירותי הכבאות כי אתם עומדים בתקן הדרוש.

תכנון  מערכות כיבוי אש עם חגי אביתר בע"מ

גם אתם רוצים תכנון מערכות כיבוי אש ברמה הגבוהה ביותר? חברת חגי אביתר מערכות כיבוי אש בע"מ לא רק תתקין עבורכם את המערכות – היא גם מבצעת תכנון מערכות כיבוי אש ברמה הגבוהה ביותר שתוכלו למצוא. החברה תלווה אתכם בכל תהליך התכנון מראשיתו ועד סופו – כולל כמובן ההתקנה עצמה שנעשית על ידי החברה, תוך שימוש באמצעים המתקדמים ביותר.

אם אתם רוצים שירות ברמה הגבוהה ביותר-התקשרו אלינו עכשיו בטלפון 04-9536104

צור קשר עכשיו

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם