לפניות והצעות מחיר - צרו איתנו קשר:
לפניות והצעות מחיר - צרו איתנו קשר:

שירותי מחלקת מתח נמוך

מערכות במתח נמוך הן מערכות נפוצות ומשנות חיים המתבססות על צריכת חשמל נמוכה של עד 1000 וולט. המערכות הללו זקוקות לשירותי התקנה ותחזוקה שוטפים על מנת שיוכלו לבצע את עבודתם כראוי. בין המערכות הללו ניתן למצוא את האלמנטים הבאים:

  • גלאי עשן ואש המותקנים בחדרים ובחללים גדולים והם בעלי חשיבות נחרצת לבטיחות המבנה. קיימים סוגי גלאי עשן ואש אשר מחוברים ישירות אל מערכת החשמל. יש להתקינם במרכז תקרת החדר או על חלקו העליון של הקיר כך שיהווה כיסוי מיטבי לכל מקום. ניתן גם לרכוש גלאי עשן עצמאיים כאשר אין במבנה מגורים רכזת מרכזית לגילוי אש.
  • מערכות לגילוי וכיבוי אש בלוחות חשמל בין אם מדובר בלוחות הנמצאים במפעלים, מבני תעשייה, משרדים ובתים פרטיים. לוח החשמל הוא לב ליבו של המערכת הכוללת המזרימה אנרגיה ליעד הנכון. מערכות לגילוי וכיבוי אש בלוחות חשמל מאוד נפוצות ועובדות על מתח נמוך ושולטות במערכת הכיבוי המרכזית האחראית בין היתר על שליטה גם בדלתות אש, חלונות לפינוי עשן ועוד.
  • מערכת אבטחה היא מערכת אזעקה המורכבת מפריטים רבים הקשורים בד בבד אל מערכת מתח נמוך. מערכת זו כוללת מצלמות אבטחה, מצלמות במעגל סגור, גלאי נפח, מערכות חכמות המוסרות מידע בזמן אמת וניתנות לשליטה מרחוק.
  • מערכת כריזה הבנויה ממוקד שליטה ובקרה מרכזי בתוספת של אמצעי כריזה המפוזרים על פני שטח גדול. המערכת הזו נפוצה בעיקר בבתי ספר, מפעלים, מרכזי קניות גדולים ועוד. אל מערכת זו מחוברים רמקולים המיועדים להעברת מסרים ומוזיקת רקע כאשר ישנה גם מערכת גיבוי בעת קריסה של מערכת הכריזה המרכזית.
  • מערכת אינטרקום המחוברת לתשתית החשמל במתח נמוך של בניין. מערכת האינטרקום קיימת בדגמים שונים החל מן הדגם הפשוט ביותר עם לחצנים ועמדות כריזה בכל דירה ועד למערכות חכמות עם מצלמות המאפשרות זיהוי של האנשים המבקשים להיכנס אל הבניין.

שירותי מחלקת מתח נמוך

ביקורת שנתית

מערכות מתח נמוך נפוצות ביותר וסובבות אותנו כל יום. התקנה ותחזוקה של מערכות חשמל במתח נמוך מתחילה עם תכנון מראש בהתאם לדרישות המקומיות והציוד הנדרש תוך הסתכלות מעמיקה על תכניות הנדסיות של מערך מתח נמוך במבנה. על מנת שמערכות אלו יפעלו בצורה הטובה ביותר יש לתכנן מראש כיצד והיכן הן יותקנו. התקנת המערכות מבוצעת על ידי חברה מקצועית ומוסמכת מטעם מכון התקנים הישראלי.

גם לאחר התקנת מערכות המחוברות אל רשת החשמל במתח נמוך קיים צורך בתחזוקתן. המערכות מחוברות גם אל רכזות מרכזיות ורכזות לגילוי אש כחלק מתכנון מערכות גילוי אש ועשן. בדיקה תקופתית ותחזוקה שנתית ימנעו אסונות, יצמצמו נזקים ויצילו חיי אדם בעת הצורך.

תחזוקת מערכת מתח נמוך

צור קשר עכשיו

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם