לפניות והצעות מחיר - צרו איתנו קשר:
לפניות והצעות מחיר - צרו איתנו קשר:

מערכות כיבוי אש בצפון

חגי אביתר – מומחים בכל סוגי המערכות לכיבוי אש.
אנו מספקים שירות מקצועי עם ידע של שנים למגוון רחב של לקוחות באזור הצפון ובשאר חלקי הארץ.
השירות שלנו כולל  ייעוץ ראשוני, תכנון וביצוע. וכמובן גם תחזוקה שוטפת של כל מערכות כיבוי האש לאחר מכן.
אנו פועלים באישור מלא של מכון התקנים הישראלי מה שמבטיח לכל לקוחותינו, הפרטיים כמו גם העסקיים, קבלתם של מוצרים ברמה הגבוהה ביותר שקיימת בשוק יחד עם שירות מקצועי וחסר תחרות!

מערכות כיבוי אש באזור הצפון

ציוד כיבוי אש בצפון

מכירה, התקנה ותחזוקה של ציוד כיבוי אש בצפון הארץ: ארונות כיבוי, מטפים, זרנוקים, מזנקים, גלגלונים ותותחי מים וקצף לכיבוי אש.

מטפים

מכירה, אספקה, התקנה ותחזוקה של מטפי כיבוי אש מכל הסוגים לתושבי צפון הארץ: מטפי אסקה, מטפי גז, מטפי קצף ומטפי מים.

בטיחות אש

בדיקת בטיחות אש, פיקוח ותחזוקה של מתקני חשמל, התקנת מערכות ספרינקלרים, חדרי משאבות, מאגרי מים ומגופים למניעת זרימה חוזרת ללקוחות פרטיים ועסקיים באזור צפון הארץ.

בדיקת אופיין רשת מים

בקרה, בדיקה ותחזוקה של אופיין רשת המים במבנים קיימים וחדשים בצפון: בדיקת לחץ מים סטאטי, בדיקת לחץ מים דינאמי, בדיקת ספיקת מים, בקרת מדדי לחץ ותקינות ספיקת מים.

ספרינקלרים

תכנון, התקנה ותחזוקת מערכות ספרינקלרים בצפון: מערכת רטובה, מערכת יבשה, מערכת עם פעולה מקדימה, מערכת עם פעולה מקדימה כפולה ומערכת הצפה.

גלאי עשן ואש

תחזוקת מערכות גלאי עשן ואש קיימות, תכנון והתקנה של מערכות לגילוי עשן ואש בצפון: גלאי עשן פוטואלקטרי, גלאים משולבים, גלאי חום, גלאי קרן, גלאי גז וגלאי עשן לתעלות מיזוג אוויר.

בדיקת לחץ מים

בדיקת לחץ מים וספיקת מים באזור הצפון: מסננים ומדידת אופיין מים ממערכת המים הציבורית, בדיקת מגופים מונעי זרימה חוזרת ותחזוקת מדי מים ברחבי הצפון.

תוכנית בטיחות אש

ייעוץ, תכנון והכנה של תוכנית בטיחות אש בהתאם להוראות והתקנות של הרשות הארצית לכבאות והצלה. תכנון מקיף של מערכות בטיחות לבניינים חדשים ומבנים קיימים המשמשים למסחר, תעשייה ומגורים באזור הצפון למטרת הסדרת אישורי כבאות.

צור קשר עכשיו

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם